hmmmmmmmmmmmmmm , ya I kneww it . takpelah , aku malas nak cakap apa-apa sebab macam mana pun memang akan jadi salah aku . memang antara aku dengan kau , tapi benda yang kau marah aku pun takde kene mengena dengan aku . tapi aku pun kena sekali , memang ada kene mengena tapi I've done what I have to do . semalam korang layan aku baik jea , harini ? syameen , midaa , semua dah palau aku balik . takpelah , aku redaa jea . kalau kau nak rapat dengan Amalia rapatlah , buatlah apa kau suka dan tak menyakitkan hati kau . aku try buang perasaan jealous aku jauh-jauh dari hidup aku . korang kongsi apa-apa sampai aku pun tak sempat nak kongsi perasaan aku dengan kau . kau tak boleh cakap takkan nak kene rapat dengan aku 24/7 jam sebab dulu 588888888 jam kita rapat jea , tak renggang-renggang pun . pasal dekat toilet tadi , aku dengar apa kau ckp . don't treat me like you treat others , aku tau aku tak seperfect style BFF kau nak , tapi ingatla meen , susah senang kita sama-sama and then free free kene "BUSUK" , si busuk ni la yang bersama kau bila senang atau susah . cuba tgk sekarang ? everything changed babe . aku sedar aku tak layak kawan dengan kau , dahlaaaa cukuplah kat sini , aku dah taknak luahkan semua . just God know how's it feel . okay , bye ~
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie