Dear Amalia Amirullah :')


Hey Ama , let see hear . Okay , i know that yor blog post is totally for ME . right ? yeah , i know it . janganlah cakap "kau terasa pahal?" and whatsoever la k? and straight to the point . Aku taknak gaduh dengan kau , that's why aku still ckp dengan kau . gelak dgn kau . even hati aku sedih , sakit hati , sayu semua adelah . but , aku fikir mcm ni . kau kawan aku , meen kawan aku . so , aku tak boleh kalau gaduh dengan korang cause kau inspirasi aku untuk hidup . Aku kene complete 18 Our's Family members , and hati aku senang . Walau ape pun kau cakap atau ape , aku tak kisah . kita kawan , and I admit it . aku penah benci kau sebab kau terlalu rapat sangat dengan meen . but , there's nothing gonna happen cause kita kawan kan ? so , aku try buang perasaan benci aku semua . sebab aku taknak hilang satu pun kawan aku , tapi kawankawan aku sanggup kehilangan aku . tak pernah kisah pasal aku . It's okay , but as long as kita kawan . Aku taktau nak cakap ape dah , cause bila dengan kau ape pun aku boleh cerita . You hear all of my stories . Tapi entahlaaaa . Setiap hari pergi sekolah hati aku sakit sangat taktau kenapa . tapi aku try tahan selagi Hasya ade untuk bagi advice dekat aku . And now , aku taknak benda ni jadi sebab kau tak rapat dengan meen dah . It's okay , korang rapat jea lah . I'm just fine , aku just buat tak tahu je . Korang happy-happyla . lagipun aku dengar kau nak tukar sekolah sama dengan meen kan ? takpe , hope you guys happy withot me . I'm fine , Friends? OkayBye Ama :'/
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie