1 week holiday ! (:

Hey ! Raya is gonna be over , let me tell ya guys about this holiday . Okay , first raya . tahun ni tak amik gambar banyak sebab time nak amik gambar tetiba bibik punya cousin dtg . so , tak amiklah . lepas dorang balik , kitorang start berjalan . first raya , second raya and third raya jalan jea memanjang . fourth raya , pergi karaoke dgn family . papa and amad jea tak ikut sebab tido awal . sape suroh tido , hohohoho XD fifth raya , Midvalley!!!!!!!!!!!!! sixth raya , berjalan dengan Fyqa , Pieqa , Aida , Fatin , Nasha and Wardah . okay , ini sangat sedih sebab bestie saya tak ikut . hmmmmmmmmmmm , taktau kenapa . okay , straight to the point . seventh raya , tak buat apa-apa pun . just duduk rumah , actly ada orang ajak pergi open house rumah dia . tapi , ajak macam nak taknak jea . hmmm , and then agak sedih dalam ramai-ramai kawan yang pegi sorang pun tak text or call tanya pergi or tak or whatsoever kan , selalunya dorang mesti tanya . takpelah , hmmmm . lagipun korang dah happy-happy kan? itsokay , btw I dunno why you guys ignore me . nevermind lah , kalau aku pegi pun buat sakit hati kan? macam-macam orang ada . taknak cita panjang , biar saya simpan jea .
p/s : sepanjang text ni byk saya dan boyfriend kesayangan saya tak habis-habis keluarkan duit untuk topup , non stop texting dari bangun tido sampai tido balik! fuihhhhh , nevermind ~
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie