Selamat Hari Raya Aidilfitri (:


It's been a month we've been challenge by Puasa . and now , we're going to have Raya! YEHAAAAAAAAAA , first of all , Anis nak mintak maaf dekat sesiapa Anis ada buat salah , tersilap cakap , terasa , sakit hati , or apa-apa jea kay . Manusia tak lari dari buat kesilapan kan? hehe , mintak maaf yea . btw , duit raya jangan lupa bagi . anggap saya still bawah umur . hehe ,

To Bestie ( Jasmin & Shahzad )
Okay , listen , we've been friends around 2-3 years rite ? we're like sisters , Aku nak mintak maaf kalau ada buat korang sakit hati . aku tau aku banyak buat salah dekat korang , whatever it is . you guys still the best ! Best friend till death . loveyaaa (:

To Our's Family
18 members gurls , listen! Forgive me for whatever I've done . mesti ada buat korang sakit hati . sorry , i'm not perfect . Terutama Aida , sorry . kau dah luahkan semua perasaan kau and apa yang kau marah dekat aku . Aku mintak maaf sangat-sangat . Aku tak sedar kesilapan aku buat tu . terima kasih sedarkan aku ! Loveyaaa O'sF (:

To Dearest Boyfriend Shah Al Mukerim
Biy , mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau ada buat salah dengan biy . selalu buat biy marah , sedih , sakit hati , happy , gila and semua-semua . Biy jangan risau , Baby sayang and ada biy sorang jea . Takde orang lain k ? hehe , You're the Bestest biy . loveyouuu (:

To sapa-sapa yang ada buat salah
just wanna say , SORRY FOR EVERYTHING . hope we'll be friends like normal (:
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie