Was the tired day ever ! ~

Hello , mula-mula masok sekolah teros masok kelas tetibe diorang cakap pegi makmal . pegila makmal . lepastuuu , maths dengan tekunnya saya buat kerja math tuu . masa sains pulak dapat 2kali pujian yahh ! saya sangat bangga sampai senyum hingga ke-telinga yaaaa . hahahaha , jangan perasan cukop ! hahaa , and then , rehat ~ habis rehat teros mintak kebenaran kat cikgu noraini nak kutip duit jamuan kebudayaan . kutip2 and then hantar dekat cikgu zamzuriza , sembang punya sembang . form 1 habis bengkel , terpaksala kutip lagi . dah la kutip satu satu , bengang pulak . so , kena ulang alik lah kan . sorry dekat cikgu noraini sbb lambat masok kelas kay , hehehe XD lepastu , kitorang time agama pulak ustazah tak datang , pergi khusus . so , saya jadi garang ya , sbb penat . kepada budak2 yang kene tulis nama tu , mintak maaf aku dah bagi cikgu kamarol . tu la , aku cakap elok2 taknak dengar kan . padan muka , and then masa akhir cikgu asnah relief , haihhh.cikgu bagi masa sepuluh minit jea , tp kitorang gunakan masa sampai balik! haha , sorry cikgu , dorang main-main . klah , tangan lenguh , kaki lenguh semua lenguh ! kbyeeeeeeeeeeee ~
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie