Nasha and Meen (:

Hell-o , nak cerita ni . pagi yang cerah saya bangun bagi untuk pergi sekolah semata-mata nak sambut birthday nasha .padahal birthday dye pukul 11 , yang aku semangat pegi pukol 7.15 pagi sbb nanti takde transport . and lagipon nak jaga koperasi kan . and then , tunggu semua kawan-kawan sampai , sambil tu kitorang halau nasha sbb nak bincang dgn Faten and Amalia sbb nak nyanyi lagu favourite dye ( sampai menutup mata , jar of hearts , memori tercipta and kenangan terindah ) . okay , bila dah 11.20 kitorang tiup kek semua and then makan-makan . sebelom makan tu kitorang nyanyi la lagu yang tertera diatas tadi *cewahhhhh ~ and then , saya sambong kerja jaga koperasi sbb dah pukol 12 kannnn . tetibe sapetah datang koperasi and cakap "Anyss , jasmeen dtg . pegila tgk dye" and I was like serious meen dtg ? YES , it's true . dengan semangat wajanya saya pegilaa lari and amek duit kat mommy meen and sembang2 jap , salam2~ and meen pon pegi balik . esok dye kene jumpa doctor nak X-ray mommy dye cakap . kay , goodluck babe . hope there's nothing serious . okay , then sambung kerja . masok sekolah jea , satu hari tak belajarrrrrrrrrrr ! best gilakkkk ~ pastu komplot ngan Miera , Hazmi and lain2 nak letak air dlm belon and baling kat Nasha masa balik . Tetibe tgk lepas rehat dari mana hazmi dapat tepong ni . tak penting pon laaaa , and then . bila balik , kantoiiii ~ nasha ternampak kitorang pgg tepung . dye lari and iman pulak bwk dye lari . aku dah jerit2 macam orang gila jgn bagi dye lari , hmm , pape jea la . memang sakit hati la kan , orang dah plan elok-elok . hmm , biar jea la . and lepas hantar Hasya , amalia gedik2 nak jalan dekt lubang-lubang tu . pastu dyana tolak dye , aku pon tarik la . kesian dye , malu tau depan orang-orang ramai mcm tu . dahlaaa orang yg kitorang kenal . swear to god , tamau layan dye dah ! urghhh , kesian Amalia . okay , maybe that's all for today . kbye , thanks XD
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie