Hate you !

Hell-o , nak cerita ni . semalam lepas solat zohor , saya dengan nasha jalan and ttbe ade sorang pengawas pss ni cam halang kitorang , mcm nak tekena bende tu . tp saya jerit and then , mulot saya tak boleh control sbb terlalu bengang saya cakap "babi la kau" and then , dye cakap "mana babi ?" and i said "tengokla cermin tu" and then ttbe ade budak ni masok campor fikhry Isa , dye cakap "bodohkan dye , masok kelas pandai2 babi dengan manusia pon tak boleh beza" . and saya bengang saya cakap laa " eh,aku cakap dengan kau kea? nak masok campor pahal ?" and then , dye cakap " aku backup kawan aku" and i said "pergi mampos la sama kau,asalkan aku tak ckp dengan kau nak menyebok pahal" and i teros jalan ke depan . hati sakit ohh , 4words , 1sentences. I HATE YOU FIKHRY !
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie