Aina Suraya Zulhapili :'(

Well , assamualaikum warahmatullahiwabarakatuhhh (':
Aina , kita dah kawan lama . and dah banyak bende kita buat sama-sama . takkan nak end macam ni ? sumpah demi tuhan , sejahat-jahat aku , aku takkan tergamak buat macam tu dekat kawan-kawan aku . ayat kau dekat atas tu dah cukop hancurkan hati aku aina sebab aku kene tuduh buat bende yang aku tak pernah terfikir pon nak buat . mula-mula Wan taknak maafkan aku sbb tak bgtau dye padahal aku dah tau lama , tapi Wan lembut hati . dye maafkan aku , sebab dye tahu perasaan aku . tapi kau ? fikir la aina . hmm , cukop-cukop la masalah aku dengan ayie , masalah aku dengan kau lagi . aku dah penat nak tempuh dugaan bende-bende yang tak buat . tapi , kalau kau still keras hati and fikir aku yang buat . takpe , teroskan . aku terima dengan redha . Tuhan jea tau mane betol and mana salah :') *i'm sorry
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie