About Gurls Out there who love to "menggatal" .

Errrrr , harini nak cerita pasal budakbudak dekat sekolah saya yang suka sangat menggatal dengan S.A.M . masalahnye sebelom saya couple ngan dye tade sape pon teringin nak menggatal or whatsoever ngan dye . bila aku couple jea semua nak lepak la , ape la , itu ini la ngan dye . ape jea masalah korang ? tak boleh tgk aku hidop senang kan ? ade jea bende nak kacau . asal aku couple mesti jea ade yang nak menggatal . nak menggatal sangat kan ? sampai nak hangout2 ngan dye bagai , dah ade BF sendiri jangan la kacau orang punya . layan jea sendiri punya . bukan apela kan . silap2 satu hari , kau pulak aku tuttttttttttttttttttttttt ngan dye . urghhhhhhh , aku bengang betoiii la . please la , actly korang yang aku maksodkan ni antara kawan aku . so please , sampai buat status bagai tag-tag dye lagi . eeeeeeeeeeee , sedar la weyy . dalam hidop ni semua teringin nak senang . korang please laaa , i'm begging you'll . jangan kacau hubungan aku dengan shah , kalau setakat kawan biasa-biasa tu takpela , aku tak kesah . tapi , jangan la lebih-lebih faham ? Errr , aku rase ni jea la kot nak cerita . so , gurls out there just back off ! kbyeeee ~
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie