2 Days at programme "Bencana Alam"

Hai Assalamualaikum ,
harini nak cerita pasal saya join satu program kat sekolah . gila best , group saya is nasha , mira , nana , rahmah and farhana . saya leader :( ngehngeh . first day , kitorang tgk video , dengar ceramah and cikgu bagi satu group tempat yeahh . kitorang dapat blok kita yeahhh , senang jea . kene cari 4 kelebihan and 4 kekurangan tempat tuuuuuu . okay , that for the first whole day we have to do . 2nd day is kitorang cikgu bagi taklimat and kitorang diberi masa sebanyak 2 jam yehhhh *ops ayat skema . hahahaha , so lepas buat rehat and then lepas rehat kitorang kene buat presentation . arghhhhhh , the part i really really hate ! cuak gila kerana dipaksa suroh present nasib baik ade Rahmah . dye tolong present and mahjong yang ke2 aku yang present . maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !~ bila cikgu bagitau pemenang kitorang dapat number 2 , weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee and gamba semua gamba aku jea belambak . hahaha , jangan jealous derr :) dapat chocolate and pen , untunglaaa . pen aku pon semua dah mati kan . pastu aku tengah kelaparan dapat chocoate , alhamdulillah sangat ! okay , i think thats all for today . BYE ! ;)
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie