Thankyouu GeGurls and BoBoys for make my day ! :)

Hai , selamat malam :) today , i just wanna story about today activities ! yehaaaa , let's begin with our story here , 10.00 am dahh bangon and mandi makan siap-siap tunggu meen and ilya for nak tgk wayang . kitorang tengok cerita DALAM BOTOL ! seriously , macam gampang jea . ingatkan cite hantu rupenye cita pasal GAY ! shittooo , baek tengok sucker punch ! tapi , dah plan minggu depan nak tengok sucker punch ! then , dah habis . kitorang semua jalan kaki balek rumah saye yeee . sampai jea rumah , kitorang gadoh-gadoh , makan-makan . and bila kitorang nak cerita problem kitorang kat Am , Shah semua dengan mangkuk tingkatnye rupanya dorang tak faham ape yang aku cerita . so , aku cakaplaa camni "korang datang jea la rumah aku" . i just playing around , ttbe dorang ingat betol-betol . so , saya pon guide dorang bawak datang rumah saya . and kitorang story mory , lepak2 . aku dengan gedik dan tak sedar diri sebagai PENDEK pegi try maen fixie shah , jalan2 and then ttbe jatuh ! hahaha , babuntot betol . saket kaki ney ! then , kitorang pusing2 . bila shah dah balek , Am and Diena call ajak pegi makan dekat D'klasik . jalan-jalan dahh order air . ttbe aman cakap "nak selamat , balek cepat" kesian dorang semua minum cepat-cepat then aku teros lari balek ! kindda shit cause sampai jea rumah aman cakap "gotcha" . babi betol ! kesian dorang semua , mintak maaf + sorry gila-gila ! then , hantar meen balek . kami salam2 semut , means tak kene tangan . hahaha . and then , lastlast ! esok diorang nak lepak dengan kami lagi . yeay! Thankyouuuu guys
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie