Happy + Bullshit Day !

kay , tepat 10.00pagi . dahh bangon ! then , mandi2 , makan2 , pegi galaxy . tunggu midahh bebulu , so beli dulu tiket . then , tunggu kak fia plak . ohmy , lambat gila . bila dahh beli tiket call mieda dye cakap baru ade kat maluri . so , nak taknak kene masok wayang sorang-sorang dulu . masok2 tengok ade makcik ney sorang ngan aku jea . aku dahh cuak , dahh mcm2 keluar dalam fikiran ney ! then , another 20 minutes midahh sampai . takde laa ketakutan sangat aku . time tgk dekat2 nak habis cerita hamidahh dengan aku "cakaplaa iloveyou cepat!" hahahaha ! lastlast , cakap pon . and keluar wayang , mieda ajak karaoke . dahh bayar dahh masok bilik . bilik kitorang diantara MAT REMPIT and ORANG GILA punya bila . so , dorang usha2 . ttbe nampak fares ( anak kawan ayah aku yang gila ) takut gilaaaaaa ! so , aku ngan mida amek keputusan kita lari pegi kaunter , cancel lagu , then ddk kat kaunter for a second . bila rase dahh tenang kitorang keluar . keluar-keluar nampak fares tuu betol-betol kat tepi pintu . teros lari masok kat tempat wayang ! shitto , midaa terlanggar something and tertolak aku . so , aku punya tangan dahh lebam . kitorang ddk jea laaa kat tepi tuu , then si fares tuu kejar2 kitorang ! shittt gilaaaaa , dengan perasaan tak malunye mieda n aku mintak pinjam fon kat akak sebelah ney sbb kedit kitorang dahh takde langsong! kitorang pon cita laaa semua kat akak tuuu . then , aman pon keluar . aman pegi marah si fares tuuu , lastly hantar mieda balek . and pegi jusco .
mieda , laen kali kita karaoke okay ? :)
p/s : beastly rocksss ! rugi tak tengok , to Vanessa Hudgens . i really proud of you gurl , just go on with your single life with zac , have a blast ! ;)
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie