Stop keeping secret with me please guys ! :'(

Guys , please laa bagitaw aku ! aku kene taw , i just wanna do the right thing . bukannye nak bagi korang gadohh . aku pon tak suka tengok korang gadoh , tapi bagitaw laaa ape yang dye marah husband aku tuuh ( HAHA ) ! kalau korang semua suroh aku pegi tanye budak tuu , memang tak ! sampai mati aku takkan tanye dye , aku tanye korang sbb ade mende yg aku nak selesaikan yee , kalau tak aku tak beriya-iya nak taw ! takkan aku nak pergi serbu budak tuu camtuu jea . taklaaweyy ! I'm not stupid ! aku ade hak nak taw ! kenape susah sangat nak bagitaw ? haaa ? takot gadoh ngan dye ? aku takkan buat korang gadohh laaa ! trust me !
p/s : suka hati korang laaa nak bagitaw kea taknak , tapi aku nak ingatkan jangan sampai korang terkejut dengan mende yang aku buat dan korang tak jangka-jangka aku buat :'(
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie