Dear Bukhari Jahaya ♥

Ohh Abang , heeeee ! now , we already make a promise that we won't betray each other . Abang janji jangan cari adek laen , and more . seriously , hidop adek tak complete kalau abang takde taw :') jangan gadoh-gadoh lagi yeaaa , abang jea yang faham adek taw ! takde sape boleh ganti abang jadi abang angkat adek . semua boleh belah ! kalau nak jadi abang angkat aku just nak menumpang famous , glamour or whatsoever dengan ini saya ingin mengatakan bahawa saya tak famous , glamour or whatsoever . saya makhluk tuhan yang biasa dan cool ! and last thing , for budak-budak perempuan yang berminat nak jadi adek angkat for abang ayie aku ney . backoff please ! his mine , jangan nak menyemak ! banyak lagi korang bolehh cari faham ? that's all maybe -thankyou :)
The Aristocats - Marie Pink Tiny Hand Bow Tie